Sponsor commissie

De Sponsorcommissie van V.V. De Meern bestaat uit enthousiaste vrijwilligers die het lokale netwerk rondom de club willen activeren. Vanwege de grootte van de club heeft V.V. De Meern een enorm online en offline bereik in de regio en kan jouw merk of bedrijf makkelijk onder de aandacht van veel potentiële klanten komen.

Leden

De sponsorcommissie bestaat uit:

• Armand van Velzen
  • Piet Oostveen
  • Dennis Maaijen
  • Luuk Polder
  • Joop Zoutenbier
  • Alfred van Doorn

Echte win-win situatie

We zijn creatief in het meedenken om de bekendheid van jouw naam, dienst of product te vergroten. Samen met lokale ondernemers kunnen we een echte win-win situatie creëren en voor binding zorgen in De Meern en omstreken. Kijk voor meer informatie op onze website of neem contact met ons op via sponsoring@vvdemeern.nl.

Sponsorcie_IMG_8437.jpeg