Glas & oud papier

Om het sportpark schoon en veilig te houden vragen wij aan om met ondrstaande rekening te houden.

Geen glaswerk buiten

Gebruik geen glaswerk buiten de kantine. Hieraan liggen onder andere KNVB regels ten grondslag. De KNVB controleert verenigingen en de sancties zijn niet mis, van forse boetes tot uitsluiting van selectieteams.

Voorkom dat alles in plastic wordt geschonken

Als je een biertje, frisdrank of andere drank op het terras of de tribune naast de kantine wilt drinken, vraag dan aan de bar of men dat in plastic wil schenken. Mocht je anderen met glas buiten zien, spreek ze daar dan even op aan. Dat voorkomt problemen voor de vereniging en voorkomt dat uiteindelijk binnen en buiten alleen nog in plastic geschonken kan worden.

20220924_190927.jpg

Oud papier

V.V. De Meern heeft jarenlang oud papier ingezameld. Van de opbrengst hebben we leuke extra dingen voor de jeugd georganiseerd. Lever jouw oud papier bij ons in en dan kunnen we dit blijven doen. Op de parkeerplaats van het sportcomplex staat onze oud-papier-container. Deze is toegankelijk op de volgende dagen:

• Maandag tot en met vrijdag overdag (uitgezonderd de kerstvakantie)
  • maandag tot en met vrijdag 's avonds tijdens het trainingsprogramma
  • zaterdag tijdens het wedstrijdprogramma
  • zondag tijdens het wedstrijdprogramma