De Meern wint 1e oefenwedstrijd van Maarssen (4-0)

Maarssen 1

12 augustus 2023 14:30

Harko Kremers

De Meern is de voorbereiding op het nieuwe seizoen goed begonnen met een ruime overwinning tegen 2e-klasser Maarssen. De Meern speelde tegen de ploeg van voormalig De Meern-trainer Richard Beekink een bij vlagen goede wedstrijd. Bob Prins opende de score. Nadat hij 2 tegenstanders had gepasseerd, zorgde hij zelf voor de afronding. Ook de 2-0 nam hij voor zijn rekening op aangeven van aanvoerder Robin Mulder, die na een snelle actie over rechts goed voorgaf.

Daarna was het de beurt aan Stan de Groot die met 2 fraaie treffers zijn visitekaartje afgaf, na zijn terugkeer van Maarssen. Achterin zorgden de keepers Martijn Smorenburg en de van vv Hoogland overgekomen Glenn Meeuwsen met aantal fraaie acties voor de “nul”.

Volgende week oefent De Meern in en tegen Houten en neemt daarna deel aan het toernooi van Elinkwijk. In september speelt De Meern 3 bekerwedstrijden en op 23 september start de competitie met een uitwedstrijd tegen Argon.