Sponsor worden

V.V. De Meern heeft een interessant en relevant bereik voor jou als sponsor. Waarom zou jij onze club willen sponsoren?

• Wij zijn met ongeveer 2000 leden één van de grootste amateurvoetbalverenigingen in Nederland, met hét grootste aantal meiden- en vrouwenteams.
  • Onze club trekt enkele tienduizenden bezoekers aan ons sportcomplex per jaar.
  • Onze website wordt meer dan 60.000 keer per jaar door verschillende websitebezoekers bezocht.
  • Ons huisblad 'De TeamGeest' heeft onlangs een enorme upgrade gehad.
  • Wij hebben veel enthousiaste vrijwilligers die doen waar ze goed in zijn.
  • Onze club is een professionele vereniging met een goede naam.
Als jij de grootste amateurclub van Nederland helpt,
helpt V.V. De Meern jou!

Echte win-win situatie

We zijn creatief in het meedenken om de bekendheid van uw naam, dienst of product te vergroten. Samen met lokale ondernemers kunnen we een echte win-win situatie creëren en voor binding zorgen in De Meern en omstreken. De sponsorcommissie regelt alle zaken rondom sponsoring en de multimediacommissie zorgt ervoor dat jouw reclame via diverse mediakanalen verspreid wordt.

Word_sponsor.jpg

Wil jij graag de grootste amateurclub van Nederland sponsoren? Ga dan naar het inschrijfformulier hierboven, vul deze in en klik op 'verzenden'. Wij nemen snel contact met je op. Heb je nog meer vragen? Stuur dan je bericht naar sponsoring@vvdemeern.nl.