Kleding en logo

Uniforme kledinglijn

Onze club hecht waarde aan een uniforme kledinglijn in de clubkleuren voorzien van het V.V. De Meern logo. Hiervoor is een exclusieve overeenkomst afgesloten met Quick.

tenue.gif

Shirt:oranje
broek: zwart
kousen: zwart met oranje boord.

Kleding die in clubverband wordt gedragen, hoort aan deze kledinglijn te voldoen, Schaf deze alleen via de vereniging aan. De kleding wordt alleen door onze vereniging bedrukt. De KNVB eist dat tijdens wedstrijden alleen wedstrijdbroekjes en wedstrijdkousen gedragen worden. Het shirt, broekje en de kousen moeten voorzien zijn van het V.V. De Meern logo.

Kleding kopen en ophalen

Kom voor kledingzaken op zaterdagen (tijdens het wedstrijdprogramma van 8.00 uur tot 15.00 uur) naar de uitgifteruimte (einde gang beneden). Als er op zaterdag geen wedstrijdprogramma is, berichten we waar en wanneer je de bestelling kan ophalen. Het dragen van scheenbeschermers is verplicht!

Kleding bestellen

Leden kunnen kleding bestellen via de webshop vvdemeern.voetbalstraat.nl. Let daarbij op het volgende:
  1. Wedstrijdbroekjes, wedstrijdkousen, trainingskousen en accessoires (zoals klittenbandjes, aanvoerdersbanden, puntvanen) kunnen alleen in het clubgebouw aangeschaft worden, niet via de webshop.
  2. Bestellingen kunnen thuis bezorgd worden (verzendkosten € 3.95, levering 3 tot 4 werkdagen) of via de vereniging geleverd worden (gratis, voor maandag 12:00 uur besteld, op zaterdag op te halen).
  3. Quick heeft junior en senior maten, let hier op bij het bestellen. Junior maten XS tm XL zijn kindermaten (128-176).
  4. Maten kunnen anders uitvallen dan bij gangbare confectiematen, pas daarom de kleding aan voordat je bestelt. Dit kan op zaterdagen in het clubgebouw.
  5. Sweaters en trainingssets staan twee keer in de webshop, sommige maten bij de ene, de overige maten bij de andere (ivm andere inkoopprijzen/afspraken voor een deel van de voorraad).
  6. Stuur geen artikelen retour naar Quick (Kogros), dan ben je verzendkosten kwijt. In verband met bedrukkingen (V.V. De Meern badge en logo, initialen) ruilt en retourneert Quick niet. Moet kleding toch retour naar Quick, dan verzorgen wij dat gratis. Kom bij eventuele problemen op zaterdag naar het clubgebouw, dan kijken we wat we kunnen doen.
  7. Breng bij het ophalen een e-mail bevestiging van de bestelling of e-mail bericht van verzending naar de vereniging mee als bewijs.
  8. Controleer bij het ophalen ter plekke of de bestelling klopt (eventuele fouten zoals het ontbreken van artikelen zijn later niet aantoonbaar).

Er is geen clubcode voor de webshop nodig, ook zonder de clubcode krijgt ieder lid korting.

Bekijk hier het overzicht van de kledinglijn en de accessoires.

Gesponsorde shirts

De vereniging probeert alle teams van gesponsorde shirts en indien mogelijk ook van andere kleding en/of sporttassen te voorzien. De Sponsorcommissie zorgt voor het sponsorshirt of in uitzonderingsgevallen voor het tenue. Heel af en toe ontbreekt een sponsor en dan zullen spelers zelf kleding moeten aanschaffen.

Vaak kennen trainers, leiders of ouders potentiele sponsoren. Neem dan contact op met de Kledingcommissie. Deze commissie brengt dan een offerte uit en regelt verder de bestelling en levering. Sponsoren kunnen contact opnemen met de kleding commissie via kleding@vvdemeern.nl.

Als tijdens het seizoen in opdracht van de Sponsorcommissie shirts of tenues omgewisseld moeten worden, geldt op zowel team- als persoonsniveau de werkwijze voor inname en uitgifte van kleding.

Onderhoud sponsorkleding

Sponsorkleding wordt gratis verstrekt en is eigendom van de club. Wees hier dus voorzichtig mee. De ervaring leert dat het niet opvolgen van de onderstaande regels leidt tot onnodige vermissing.

Onderhoudsrichtlijnen:

• De leider coördineert de uitvoering van het onderhoud
  • Werk mee aan de wasbeurten, er geldt een onderhoudsvoorschrift.
  • Voorkom dat kleding kapot gaat of zoek raakt
  • Controleer na afloop van elke wedstrijd of alle shirts weer in de wastas zitten
  • De kleding gaat in de wastas en wordt collectief gewassen
  • Voor een volgende wedstrijd is de kleding gewassen en compleet.

VV_De_Meern.png

Het V.V. De Meern logo valt onder het auteursrecht en is bovendien geregistreerd (Benelux Merkenbureau, www.boip.int, merk nummer 954937). Het V.V. De Meern logo mag dus gebruikt worden met toestemming van de vereniging.