Sponsorkleding

De vereniging hecht aan een uniforme kledinglijn in de clubkleuren en voorzien van het V.V. De Meern logo vanwege de uitstraling en de herkenbaarheid. De vereniging heeft daarom een kledinglijn vastgesteld en hiervoor een exclusieve overeenkomst afgesloten met Quick. Kleding die door teams in clubverband wordt gedragen, dient aan deze kledinglijn te voldoen en via de vereniging te worden aangeschaft. Deze kleding mag niet elders worden bedrukt.

Meer informatie kledinglijn en accessoires

Via onderstaande links vind je meer informatie over de kledinglijn en accessoires van V.V. De Meern:

Sponsoren kunnen contact opnemen met de kledingcommissie via kleding@vvdemeern.nl.

Het V.V. De Meern logo valt onder het auteursrecht en is bovendien geregistreerd (Benelux Merkenbureau,www.boip.int, merk nummer 954937). Het V.V. De Meern logo mag niet gebruikt worden zonder expliciete toestemming van de vereniging.