V.V. De Meern-app

In de ClubApp van VoetbalAssist heb je alle real-time wedstrijdinformatie zoals je gewend bent bij de bond. De app is makkelijk te vinden in de app store. Je hebt volledige controle en alles is gekoppeld met ClubTV en de ClubWebsite. De ClubApp regelt directe communicatie tussen de club en haar leden.

Waar kun je de app voor gebruiken?

• Versturen van automatisch push notificaties rondom algemene zaken, afgelastingen, live wedstrijd informatie en vrijwilligerstaken.
  • Abonneren op voetbalteams die je wilt volgen om op de hoogte blijft van alle live informatie rondom wedstrijden van je favorieten via pushberichten.
  • Opzoeken welke diensten je hebt als vrijwilliger. Via een push notificatie wordt je herinnerd aan de dienst van morgen.

Iedereen kan zonder inlog de ClubApp downloaden en gebruiken. Voor elk lid is een afgeschermd gedeelte voor persoonlijk info, team communicatie, doorgeven afwezigheid trainingen, AVG instellingen, vrijwilligers dienst voorkeuren, persoonlijk profiel en persoonlijk statistieken.

Login voor trainers en beheerder

Trainers en beheerders kunnen snel vanuit de app inloggen op de beheeromgeving om leden te bereiken.