Latrelatie JO15-1 bloeit weer op

3451HG
VLEUTEN
tel. 030-6663520

Eerste wedstrijd van seizoen en meteen de derby tegen PVCV. De eerste helft domineerde PVCV en kwam VV De Meern er haast niet aan te pas. Na 7 minuten werd een penalty gegeven en een tweede grote kans in de 20 ste minuut belandde via een been in de verdediging in het doel. Met 2-0 achterstand de rust in.

Na 11 minuten kwam het geloof bij de Meern weer terug. Een snelle counter over links. Aymen speelde de keeper uit en schoot beheerst VVDM naar 2-1. Vervolgens keerde een fenomeen terug, dat al een tijdje weg was; de lat. In de 13e minuut kwam de vrije trap van Mika op de lat. En twee minuten later shoot Shaady op de lat.

Daarna volgde een rommelige fase, waarin ook PVCV weer kansen kreeg. Sebastiaan stond oog in oog met een op hem afstormende aanvaller van PVCV, maar hield VVDM in de wedstrijd door een prachtige redding met zijn voet.

Na 29 minuten spelen nam VVDM het heft weer in handen. Een dieptepass op Aymen werd netjes uitgespeeld en het afleggen op Shaady was perfect; 2-2

VVDM blijft druk zetten en nog belangrijker het geloof zat weer in de ploeg. Vlak voor tijd kreeg VVDM loon naar werken. Een vrije trap belandde in de 16 meter. Via via kwam de bal bij Hesp. Hij liet zien waarom zijn bijnaam Super Hesp is en schoot de 2-3 in de touwen. Daarna nog 5 minuten spanning en sensatie, maar de eindstand bleef staan. Hoppa, de eerste  3 punten zijn binnen!