JO15-1 zet koers door naar kampioenschap

2731BT
BENTHUIZEN
tel. 079-3315591

Met nog 4 wedstrijden te gaan, stond vandaag DSO JO15-1 op het programma. Vanaf het eerste moment werd snel druk gezet, omdat wij wisten dat hun keeper een centrale rol in de opbouw speelt. Deze aanpak werkte. Al na 2 minuten verovert De Meern de bal op het middenveld en wordt Ayman op pad gestuurd. Hij zet voor en Sven tikt in; 0-1

De Meern blijft gevaarlijk en na 19 minuten weer een aanval over links. Ayman kapt bij de achterlijn de bal terug en geeft met buitenkant voet de bal voor. Shaadi stond precies goed en de 0-2 was een feit.

Hoewel VV De Meern controle heeft over de wedstrijd blijft het uitkijken voor de counters van DSO. Hugo heeft met meerdere reddingen de nul op het scorebord weten te houden.

In de tweede helft brak een sterkere periode voor DSO aan. VVDM had wel controle, maar wist zelf niet veel kansen te creëren. Het offensief van DSO werd beloond met een mooie goal; 1-2. Daarna waren DSO en VVDM af en toe gevaarlijk, maar goals vielen niet. Sebastiaan zorgde in de tweede helft ervoor dat de stand bleef zoals hij was. Het meegereisde publiek zat op de puntjes van hun stoel en na 8 minuten blessuretijd klonk daar dan eindelijk het verlossende eindsignaal.

Trots met 3 punten terug naar De Meern.